1. Elke dag bereikbaar van 09:00 tot 18:00
  2. Gratis verzending in Nederland
  3. Voor 16:00 uur besteld, morgen al in huis

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@uwsmartphonehoesje.nl en het stappenplan verder op de pagina te volgen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Heeft u schade?

De producten van uwsmartphonehoesje.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat of dat u een verkeerd product ontvangt. Als dit gebeurt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@uwsmartphonehoesje.nl. E-mails worden binnen 24 uur beantwoord.

Let op: stuur altijd enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.

 

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@uwsmartphonehoesje.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Uitzonderingen retourneren & herroepingsrecht:

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. Op grond van artikel 10 van onze algemene voorwaarden vallen de volgende producten niet onder de zichttermijn van 14 dagen:

 

Stappenplan retourneren bestelling:

  1. Neem contact met ons op, voorkeur gaat uit naar E-mail.
  2. Vul je gegevens in, waaronder het ordernummer en de reden voor retourneren.
  3. Wij zullen het verzoek beoordelen en wij versturen jou zo snel mogelijk een antwoord terug.
  4. Na goedkeuring van het retourneer verzoek, kun je het artikel per briefpost terugsturen naar ons adres met het herroepingsformulier die hier te vinden is.
  5. Nadat wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, zullen wij contact met u opnemen en zoeken naar een oplossing zoals ruilen of aankoopsom terugstorten.
  6. Wij rekenen geen kosten voor het behandelen van de retournering maar wij vergoeden ook uw kosten niet die u maakt voor het retourneren.
  7. U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.

 

Retour Adres:

uwsmartphonehoesje.nl
Schietspoel 11
7603 WC  Almelo
Nederland

 

 

Nog vragen?

Telefoon: +31 (0) 657775524
E-Mail: info@uwsmartphonehoesje.nl